شرایط ارسال سفارشات در روکو ویپ

اگر در مورد شرایط ارسال سفارشات خود سوالی دارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا این مطلب را مطالعه نمایید و در صورتی که پاسخ خود را دریافت نکردید با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

فروشگاه روکو ویپ از شهر یزد سفارشات شما عزیزان را بسته بندی و ارسال می کند. تلاش ما بر این است که سفارشات شما را به چشم امانتی نزد خودمان ببینیم و برای بسته بندی و ارسال آنها به مطمئن ترین و سریع ترین حالت ممکن، اهتمام ورزیم.

سفارشات شما مشتریان عزیز به هر شکلی که ارسال شوند، به مبلغ فاکتور بیمه می شوند و سعی بر آن داریم که در بسته بندی آنها نهایت ایمنی را لحاظ کنیم تا امکان آسیب رسیدن به آن به حداقل برسد.

ارسال سفارشات با مبلغ بالای 3 میلیون تومان، رایگان انجام می‌شود.

گزینه های ارسال مرسولات برای شما همراهان عزیز به شکل زیر در نظر گرفته شده است.

  1. تیپاکس ( پس‌کرایه )

ارسال با تیپاکس همه روزه بجز روزهای تعطیل صورت می گیرد و بین 1 تا 3 روز کاری پس از تحویل به نمایندگی تیپاکس، به مقصد خواهد رسید. ما تمامی سفارشاتی را که  قبل از ساعت 1:30 ظهر هرروز در سایت ثبت شده باشند را همان روز به تیپاکس تحویل خواهیم داد.

برای مراکز استان ها عموما فرآیند تحویل 1 یا 2 روزه خواهد بود و برای شهرستان ها 2 تا 3 روزه است.

برای شهرستان های استان یزد تحویل با تیپاکس معمولا 1 روزه انجام می شود.

شهرستان هایی که نمایندگی تیپاکس در آنها فعال نیست توجه داشته باشند که ممکن است برای تحویل مرسوله نیاز به مراجعه به نزدیک ترین شهرستان دارای نمایندگی تیپاکس داشته باشند، لذا حتما قبل از انتخاب این گزینه از دسترسی نمایندگی های تیپاکس به آدرس تان اطمینان حاصل کنید.

نکته 1: زمان های ذکر شده برای مدت زمان رسیدن مرسولات به مقصد، طبق اظهار شرکت محترم تیپاکس بیان شده و ممکن است کمتر یا بیشتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

نکته 2: حتما در هنگام تحویل بسته از سلامت آن اطمینان حاصل کنید و در صورت آسیب دیدگی بسته یا سفارشتان از دریافت آن خودداری کنید و با پشتیبانی تماس بگیرید.

  1. اسنپ باکس ( ویژه شهر یزد )

مشتریان عزیزی که ساکن شهر یزد هستند می توانند با انتخاب این گزینه سفارشاتشان را در کمتر از 2 ساعت دریافت نمایند. البته این نکته حائز اهمیت است سفارشاتی که در ساعاتی بجز ساعات کاری ثبت شوند، در اولین زمان ممکن تحویل خواهد شد. ساعات کاری ما برای ارسال سفارشات از 9 صبح تا 7 عصر روزهای غیرتعطیل است.

عزیزانی که در شهرستان های استان یزد سکونت دارند می توانند با انتخاب تیپاکس مرسولات خود را دریافت کنند.

تحویل حضوری برای سفارشات شهر یزد که از قبل در وبسایت ثبت شده اند، امکان پذیر است. تحویل حضوری با هماهنگی قبلی و در ساعات کاری مجموعه می باشد.

پرداخت

پرداخت امن از درگاه بانکی

ارسال فوری

7 روز ضمانت بازگشت پول

نشان

مشاوره تخصصی و رایگان

پاسخگویی 24 ساعته

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

درباره روکو ویپ

فروشگاه  روکو ویپ  مجموعه ای  از تمامی  محصولات مربوط به ویپینگ است. اگر به سلامتی و نشاط زندگی خود اهمیت می دهید ویپینگ بهترین انتخاب برای نجات شماست. با محصولات کاملا اورجینال روکوویپ این سلامتی معنا پیدا می کند

لینک های مفید

تماس با روکو ویپ

 

ساعات پاسخگویی تلفنی:

شنبه تا پنجشنبه

8صبح تا 4 عصر و 7 تا 10 شب

ساعات پاسخگویی واتساپ و تلگرام:

8صبح تا 10 شب

ساعات پاسخگویی تلفنی:

شنبه تا پنجشنبه

8صبح تا 4 عصر و 7 تا 10 شب

ساعات پاسخگویی واتساپ و تلگرام:

8صبح تا 10 شب

آدرس دفتر فروشگاه :

یزد، بلوار جمهوری، بلوار یزدباف، بن بست نسیم (امکان فروش حضوری نداریم) فروشگاه روکوویپ

سبد خرید