وبلاگ

کویل جویس چند اهم است

12345678

 

کویل چند اهم است؟ این سوال برای افرادی که به تازگی وارد دنیای ویپینگ شده‌اند، به وجود می ‌آید و پاسخ ساده‌ای هم برای این سوال وجود ندارد. چرا که بسته به طعم و عملکرد هر دستگاه باید دمای مد نظر مشخص شود. معمولاً انتخاب صحیح مایع الکترونیک متناسب با دستگاه‌های ویپینگ اهمیت زیادی پیدا می ‌کند. چرا که دما می ‌تواند بر روی طعم و مزه و دود حاصل شده از این مایع تاثیر بگذارد.

 

 

کویل جویس چند اهم است

 

برای انتخاب بهترین مایع جویس و همچنین دستگاه باید کمی آزمون و خطا کنید تا به نتیجه مناسب برسید. البته با انتخاب یک دستگاه کنترل ولتاژ می توانید وات و دمای دستگاه را تغییر بدهید، تا در نهایت به آن نقطه مد نظر خود دست پیدا کنید. در صورتی که به دنبال لذت بیشتر از ویپینگ هستید، می ‌توانید بخش‌های خاصی از آن را به صورت سفارشی در نظر بگیرید که کویل یکی از این قسمت‌ها است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید مقرون به صرفه می توانید با کارشناسان مجموعه روکو ویپ در ارتباط باشید.

 

انتخاب کویل مناسب

 

کویل جویس چند اهم است8765

 

در هنگام تهیه لوازم ویپینگ مسائل زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد؛ اما سه مسئله مهم مانند ضربه به گلو، تراکم بخار و طعم جویس اهمیت زیادی دارد. چرا که باید مطابق سلیقه و نیازهای شخصی انتخاب شوند؛ انتخاب کویل مناسب می‌تواند بر روی هر سه مسئله مهم تأثیر بگذارد.

کویل یک جزء فلزی کوچک و قابل جدا شدن است که در داخل مخزن کیت ویپ قرار می‌گیرد. این قطعه شامل سیم پیچ و یک فیتیله پنبه‌ای است، فیتیله پنبه‌ای توسط مایع الکترونیک خیس شده و در حالی که سیم پیچ، جویس را گرم می ‌کند آن را به بخار تبدیل می‌نماید.

بر روی هر مدل از دستگاه ویپ، کویل اختصاصی قرار می ‌گیرد، بنابراین از همان ابتدا مهم است که مطمئن شوید کویل‌های جایگزین برای دستگاه شما وجود داشته باشد، تا در صورت آسیب رسیدن بتوانید آن را تهیه کنید.

 

کویل جویس چند اهم است1

 

مقاومت، اهم و یا به اختصار (Ω) ویپ ها

برای داشتن تجربه ویپینگ مناسب و استفاده کردن از آن به عنوان راهکارهای ترک سیگار نیاز است که تمام ویژگی‌ها و مشخصات یک دستگاه ویپ را بشناسید. بخش بسیار مهم آن کویل دستگاه است که برای استفاده بهتر باید بدانید کویل جویس چند اهم است؟ چرا که با دانستن این ویژگی می ‌توانید حجم دود و غلظت آن را تنظیم کنید.

اما قبل از اینکه به اهم کویل بپردازیم؛ نیاز است که بدانیم اهم به چه معنا است؟ اهم در واقع مقاومت کویل دستگاه ویپ است، هر چقدر که مقاومت بالاتر باشد، دستگاه میزان بخار کمتری را تولید می‌ کند.

به طور معمول درصد اهم قرار گرفته بر روی کویل ویپ در تنوع بالا از اعداد 0.3، 0.18، 0.5، 1، 1.5، 2، 2 و 2.5 وجود دارد، معمولاً کویل‌های با بخار کمتر طعم بیشتری از جویس را ارائه می‌ دهند.

 

کویل جویس چند اهم است2

 

کویل جویس چند اهم است؟

زمانی که صحبت از ویپینگ می ‌شود نیاز است که بدانید کویل جویس چند اهم است، تا با تنظیم کردن مقاومت دستگاه دمای مورد نیاز را تأمین کرده و متناسب با شرایط خود بهترین ویپینگ را تجربه کنید. معمولا بر روی دستگاه‌های ویپ انواع کویل با مقاومت‌های مختلف قرار می ‌گیرد که مهم‌ترین تفاوت بین مقاومت‌ها  ایجاد لذت بیشتر و نزدیک بودن دود به سیگار واقعی است.

برای اینکه مشخص شود کویل جویس چند اهم است، باید غلظت آن را مورد بررسی قرار بدهید. به طور معمول  برای مصرف جویس که غلظت پایینی دارد، باید از کویل‌هایی با مقاومت نزدیک به صفر استفاده کنید، تا حجم دود بالایی را برای شما ایجاد کند و شرایط کامدهی مانند قلیان را به وجود می ‌آورد.

اما در صورتی که قرار است از دستگاه پاد سیستم استفاده کنید و نیاز به مایع سالت نیکوتین دارید؛ هر چقدر که اهم دستگاه به عدد یک نزدیک‌تر بوده و حتی از آن بالاتر باشد، حس نزدیک‌تر به سیگار کشیدن سنتی را به دست می‌آورید. زیرا به راحتی مکانیسم کام حبس را با این دستگاه‌ها تجربه می کنید.

به طور معمول کویل دستگاه ویپینگ یک قطعه مصرفی است و ممکن است مجبور به تعویض آن شوید. در چنین شرایطی در هنگام خرید کویل دستگاه ویپ با عباراتی مانند کویل با اهم بالا و کویل با اهم پایین مواجه می‌شوید که در ادامه به بررسی این دو واژه می‌پردازیم:

 کویل با اهم پایین

 

4453

 

زمانی که از یک کویل یا سیم پیچ جایگزین با اهم پایین‌تر استفاده می‌کنید، برخی از انتظارات را می‌توانید از آن داشته باشید:

  • بخار گرمتر
  • بخار بیشتر
  • ضربه خشک یا همان سوختن گلو
  • مصرف سریع‌تر جویس
  • خراب شدن سریعتر باتری

 

 کویل با اهم بالاتر

 

432122

 

زمانی که از کویل با اهم بالاتر برای جایگزین سیم پیچ های استاندارد یا بیشتر استفاده می‌ کنید با برخی از ویژگی‌های آن مواجه می ‌شوید:

  • تخلیه کندتر باتری
  • مصرف کمتر مایع لیکوئید
  • ارائه بخار خنک‌تر
  • تولید حجم

 

آیا میشود در پاد جویس ریخت؟

 

کویل جویس چند اهم است876

 

سیستم‌های ویپ از جویس استفاده می ‌کنند، زیرا میزان گلیسیرین بالاتری داشته و برای ایجاد دود با حجم زیاد کاربرد دارند. به طور معمول این سیستم‌ها برای افرادی که به شکل تفریحی یا برای جایگزین قلیان از ویپ استفاده می‌کنند، کاربرد دارد. اما افرادی که قصد ترک سیگار را دارند لازم است که با خرید پاد حرفه‌ای از مایع الکترونیکی استفاده کنند.

اما سوال مهم این است آیا میشود در پاد جویس ریخت؟ پاسخ صریح و قاطع به این سوال نه است. دستگاه‌های پاد برای افراد سیگاری مناسب است، پس نیاز به حجم نیکوتین بالاتری می‌باشد؛ به همین سبب باید از انواع سالت نیکوتین برای این دستگاه‌ها استفاده شود.

به طور معمول یک دستگاه پاد سیستم حجم کمتری از مایع الکترونیکی را ذخیره می‌کند و همچنین قدرت پاد هم کمتر است. به همین سبب به نسبت سایر ویپ‌های دیگر قیمت مناسب‌تری دارد، این دستگاه معمولاً تنظیمات و امکانات کمتر و ساده‌تری دارد.

پس تا اینجا متوجه شدیم که مایعی که درون کارتریج دستگاه پاد سیستم ریخته می‌شود، باید از حجم نیکوتین بالا برخوردار باشد. پس در می‌یابیم که استفاده از جویس در پاد مجاز نبوده و نیاز است که از انواع سالت نیکوتن با میزان نیکوتین 30 و 50 استفاده شود.

 

نتیجه‌گیری

 

کویل جویس چند اهم است7654

 

کویل جویس چند اهم است؟ اگر قصد دارید از دستگاه ویپینگ استفاده درمانی ببرید و برای ترک سیگار به آن نیاز دارید، دریافت پاسخ این سوال ضرورت دارد که در طی این مقاله به آن پرداختیم. لازم است بدانید که هر جویس با قرار گرفتن در معرض دما و قدرت مناسب بهترین کیفیت خود را ارائه می‌دهد و می‌توانید طعم واقعی آن را احساس کنید. پس انتخاب یک دستگاه با کویل مناسب لذت ویپینگ را چندین برابر می‌کند. برای انتخاب‌های بهتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه روکو ویپ در ارتباط باشید تا متناسب با شرایط و نیاز شما به حجم نیکوتین مناسب‌ترین دستگاه‌های ویپینگ را  در کنار مایع الکترونیک کاربردی تهیه کنید.

 

465633

 

سوالات متداول

 

 ویپ چه دستگاهی است؟

ویپ یک دستگاه کاربردی برای تولید بخار حاوی نیکوتن و به عنوان جایگزین سیگار و قلیان است.

 تفاوت جویس و سالت نیکوتین در چیست؟

مهمترین تفاوتی که در جویس و سالت نیکوتین وجود دارد، غلظت این دو است که سالت نیکوتین از درصد بالای نیکوتن برخوردار می‌باشد.

خرید یک پاد سیستم حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

خرید پاد سیستم حرفه‌ای برای افرادی که قصد ترک سیگار دارند، کاربرد دارد.

در زمان خرید پاد سیستم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید پاد حرفه‌ای باید به برخی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها مانند ظرفیت باتری، توان خروجی، میزان اهم دستگاه و در نهایت قیمت آن توجه کرد .

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *