وبلاگ

چرا دستگاه ویپ من کام نمی دهد؟!

مشکلات ویپ
آنچه در این مطلب می‌خوانید... نمایش

چرا دستگاه ویپ من کام نمی دهد؟!

دستگاه‌های ویپ یکی از بهترین محصولاتی است که شما می‌توانید در هر جایی و هر زمانی از آن استفاده کنید؛ اما ممکن است گاهی اوقات با مشکلات بسیاری رو به رو شود که احساس خوبی از ویپینگ را به شما منتقل نکند. به عنوان مثال، مشکلاتی نظیر کام ندادن مناسب یا مواردی این چنینی می‌تواند باعث به وجود آمدن احساس ناخوشایند به هنگام ویپینگ شده و به طور کلی این رویه را مختل کند. به همین دلیل ما در روکوویپ تصمیم گرفتیم تا علت کام ندادن دستگاه ویپ را با یک دیگر بررسی کنیم. همراه ما باشید.

گاهی برخی از مشکلات برای دستگاه‌های پاد به وجود می‌آید که ویپر نمی‌تواند به خوبی از آن کام بگیرد. این مشکلات به این معنی نیست که شما باید به فروشگاه‌های مخصوص رفته و اقدام به خرید ویپ یا پاد جدید نمایید. با بررسی پاد و مشکلات رایج آن در اغلب مواقع می توانید مجدد از این دستگاه استفاده کنید. 

در نگاه اول سیستم‌های پاد ویپینگ بسیار متفاوت هستند؛ اما معمولاً مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوند، یکسان است. به طور معمول علت کام ندادن پاد شباهت زیادی به دلیل کام ندادن ویپ دارد. اما به طور کلی در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم: 

برطرف کردن ضربه‌های ضعیف

یک دستگاه پاد که در آن سالت نیکوتن ریخته شده به شکل ضعیف ضربه می‌زند ممکن است سه دلیل کلی برای آن وجود داشته باشد که نتایج ضعیفی از کامدهی را به وجود آورده است:

  • درگیر بودن حفاظت دمایی دستگاه و نرسیدن مایع الکترونیکی به سیم پیچ اتومایزر
  • نداشتن اتصال الکتریکی مناسب غلاف با باتری
  • جریان ناکافی هوا از طریق غلاف و جلوگیری از کارکرد صحیح سنسور کامدهی خودکار

علت دود ندادن ویپ

نشتی سیستم پاد

گاهی اوقات همه چیز به ظاهر صحیح است، اما دلیل دود ندادن پاد چیست؟ در چنین شرایطی ممکن است که نشتی سیستم پاد به وجود آمده باشد و مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن این مشکل، پر کردن بیش از اندازه مایع الکترونیکی، در کویل و اتومایزر دستگاه است؛ چرا که جلوی جریان هوا را می‌گیرد.

اگر جزء افرادی هستید که از دستگاه‌های ویپ به عنوان راهکارهای ترک سیگار قرار است استفاده کنید، ممکن است تمرکز کافی بر نحوه کارکرد این دستگاه‌ها نداشته باشید و دائماً مشکلاتی مانند چرا ویپم کام نمیده یا موارد دیگر برایتان به وجود خواهد آمد. بهتر است با انتخاب یک مجموعه معتبر مانند روکوویپ، نحوه کارکرد با هر دستگاه پاد یا ویپ و سیگار الکترونیکی را به خوبی یاد بگیرید، تا کمتر دچار مشکلات مختلف شوید.

دلیل کار نکردن پاد

ممکن است آخرین بار که دستگاه خود را شارژ می‌کنید، کاملاً سالم باشد. اما زمانی که برای استفاده مراجعه می‌کنید، دستگاه دیگر کار نمی‌کند. این سوال را برای شما به وجود می‌آورد که دلیل کار نکردن پاد چیست؟

در میان دلایل زیادی که برای کار نکردن سیستم پاد وجود دارد، می‌توان به چند مورد مهم اشاره کرد:

  • اتصال الکتریکی دستگاه با شارژر ضعیف است و باید دستگاه را کامل تمیز کنید، تا اتصال به خوبی برقرار شود.
  • ممکن است پورت usb استفاده شده برای دستگاه دچار مشکل باشد، این موضوع هم می‌تواند دلیل کام ندادن پاد باشد. سعی کنید دستگاه را به یک پورت ورودی دیگر متصل کنید البته هیچگاه از آداپتورهای تلفن همراه یا تبلت استفاده نکنید اگر با کابل‌ها و شارژرهای دیگر هم جواب نگرفتید قطعاً دستگاه به طور کامل معیوب شده است.
  • شارژر دستگاه دچار مشکل شده است، گاهی اوقات پورت سالم بوده و محل ارتباط باتری و اتصال هم کاملاً تمیز می‌شود. اما همچنان دستگاه کار نمی‌کند، در این شرایط باید شارژر را به طور کامل تغییر بدهید. 

دلایل کام ندادن ویپ

دلایل کام ندادن ویپ

استعمال دخانیات یک عادت مشابه سیگار کشیدن است و این موضوع مشهود است که بسیاری از افراد به طور منظم سیگار می‌کشند، اما استفاده از ویپ‌ها برای سلامتی شما ضرر کمتری دارد. وقتی به استفاده مکرر از سیگار الکترونیکی یا دستگاه ویپ عادت کنید و ناگهان از کار بیوفتد، بسیار ناامیدکننده خواهد بود. واقعا هیچ چیز بدتر از این نیست که به یک باره ویپ شما دیگر کام ندهد و عملا بلا استفاده باشد. البته این موضوع در رابطه با پادسیستم ها نیز صدق می‌کند.

در نظر داشته باشید که از کار افتادن و کام ندادن ویپ، لزوما به این معنی نیست که باید به یک فروشگاه بروید و یک پاد ماد یا ویپ جدید بخرید، در نظر داشته باشید که چند راه حل سریعتر و کم هزینه تر وجود دارد که می‌توانید با در نظر گرفتن آن، مشکلات ویپ خود را رفع کنید. بنابراین در این قسمت ما به بررسی مشکل کام دهی ویپ بدون اتلاف وقت می‌پردازیم.

شاید باتری ویپ به اتمام رسیده است!

یکی از واضح‌ترین و در عین حال رایج‌ترین دلایلی که باعث می‌شود ویپ شما کار نکند این است که باتری آن تمام شده باشد. حتی اگر فکر می‌کنید شارژ کامل است، ممکن است اینطور نباشد و به عبارت ساده، دستگاه ویپ شما روشن نشود. بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دوباره سیگار الکترونیکی خود را شارژ کنید و ببینید آیا این تفاوتی ایجاد می‌شود یا خیر. اگر باتری یا شارژر ویپ شما دچار مشکل نیز شده باشد، می‌توانید با خرید قطعات جانبی ویپ، این مشکل را رفع کنید.

نیاز به باتری نو دارد

نیاز به باتری نو دارد

گاهی اوقات باتری داخل دستگاه شما نیاز به تعویض دارد. بیشتر باتری‌های ویپ طول عمری مشخص داشته و به مرور زمان باید تعویض شوند. چندین چیز وجود دارد که می‌تواند به باتری شما نیز آسیب برساند، مانند دما، پارگی بسته بندی، شارژ بیش از حد و تماس با اجسام فلزی. این موارد می‌تواند منجر به نیاز به تعویض زودرس باتری شما شود. البته اگر از پاد یکبار مصرف استفاده می‌کنید، این موضوع برای حل مشکل از کار افتادن ویپ صدق نمی‌کند.

شاید جویس یا سالت نیکوتین آن به پایان رسیده است

این یکی دیگر از دلایل واضحی است که به کام ندادن ویپ منجر می‌شود، به اتمام رسیدن جویس یا سالت نیکوتین است. دستگاه شما برای اینکه بتواند کام دهی را ارائه دهد، به مایع الکترونیکی نیاز دارد، پس شما برای ایجاد بخاردهی و کامدهی به این ماده احتیاج دارید، بنابراین اگر مایع الکترونیکی شما تمام شود، دستگاه شما خراب به نظر می‌رسد. در این طور مواقع ابتدا سطوح e-liquid را در مخزن خود بررسی کنید و اگر شاهد کاهش آن بودید، دوباره آن را پر کنید. بسیاری از افراد دلیل اصلی کام ندادن ویپ را تمام شدن مایعات الکترونیکی می‌دانند.

شاید قطعات دستگاه ویپ را به درستی در کنار هم قرار ندادید

شاید قطعات دستگاه ویپ را به درستی در کنار هم قرار ندادید

هنگامی که قطعات دستگاه ویپ خود را از یک دیگر جدا می‌کنید تا به تمیز کردن آن بپردازید، ضروری است که آن را به درستی کنار هم قرار دهید و اگر این کار را نکنید، گاهی اوقات می‌تواند مانع از کارکرد صحیح آن شود. ممکن است با مشکل اتصال بین باتری و مخزن/کلارومایزر خود مواجه شده باشید، بنابراین قطعات دستگاه خود را دوباره جدا کنید و سعی کنید دوباره با دقت بیشتر آن را مونتاژ کنید. همیشه مطمئن شوید که قسمت‌های مختلف ویپ خود را بیش از حد محکم نکنید؛ زیرا این کار می‌تواند به راحتی به آنها آسیب برساند.

دستگاه ویپ را در مدت زمان بالایی مقابل تابش نور خورشید قرار دادید

آیا ویپ شما از کار افتاده ؟ پس اونو از تابش نور آفتاب دور کنید! در طول ماه‌های گرم تابستان، غیرعادی نیست که افراد با سیگارهای الکترونیکی خود دچار مشکل شوند. هنگامی که دستگاه شما بیش از حد گرم می شود، می‌تواند واقعا خطرناک باشد و همچنین می‌تواند باعث نازک شدن مایع الکترونیکی و شکستن باتری شود. سعی کنید دستگاه خود را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و قبل از شروع استفاده از آن اجازه دهید تمامی بخش‌های آن، خنک شود.

شاید دستگاه آسیب جدی دیده باشد

شاید دستگاه آسیب جدی دیده باشد

گاهی اوقات صرفا حمل کردن دستگاه در جیب یا کیف می‌تواند باعث آسیب دیدن آن شده و دلیل دود ندادن ویپ شود. اگر اخیرا آن را زمین انداخته‌اید، ممکن است این موضوع باعث شود که به این نتیجه برسید که ویپ دود نمیکند. همچنین، اگر با آب تماس داشته باشد، احتمالا باعث آسیب به اتصالات داخلی شده است. در این مرحله، ممکن است لازم باشد یک دستگاه جدید تهیه کنید؛ زیرا بخش‌های داخلی آن سوخته و قطعات جانبی نیز نمی‌توانند کمکی به شما بکنند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که آسیب دیدن دستگاه با رطوبت در رابطه با ویپ‌های ضد آب صدق نمی‌کند.

وقتی ویپ کار نمیکنه چیکار کنیم؟

تا اینجا به دلایل بسیار زیادی برای بررسی علت دود ندادن ویپ پرداختیم، برای اینکه ویپینگ شما یک تجربه آسان و لذت بخش به وجود بیاورد، لازم است که یک راهنمای عیب یابی کامل برای رایج‌ترین مسائل مربوط به ویپ را مطالعه کنید.

با مطالعه راهنمای مصرف ویپ مشکلات بسیار زیادی را قبل از بزرگ شدن برطرف خواهید کرد، به عنوان مثال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها این است که وقتی ویپ کار نمیکنه چیکار کنیم؟ در صورت داشتن اطلاعات در مورد نحوه تعمیر و برطرف کردن عیوب سطحی راحت می‌توانید آن را برطرف کنید.

باز کردن ویپ

در ادامه یک لیست کامل از راهنمای عیب یابی و برطرف کردن آنها را بررسی می‌کنیم:

از روشن بودن ویپ مطمئن شوید

زیرا گاهی اوقات دستگاه ویپ با کمک یک دکمه روشن می‌شود و ویپرها فراموش می‌کنند که این دکمه را بفشارند و دائماً به دنبال پیدا کردن علت دود ندادن ویپ هستند، پس توجه داشته باشید، برخی از دستگاه‌ها با فشردن ۵ بار و برخی دیگر با فشردن سه کلیک روشن می‌شوند.

تنظیم کردن ولتاژ

ولتاژ نادرست مشکلات زیادی برای ویپر به وجود می‌آورد و ممکن است که دلیل کام ندادن ویپ باشد. ابتدا مشخص کنید که دستگاه اجازه تنظیم ولتاژ دستی را داشته باشد و بسته به غلظت مایع الکترونیکی این ولتاژ باید بالا یا پایین باشد.

مخزن دستگاه را شل یا سفت کنید، فقط کافیست با انگشتانتان مخزن دستگاه را محکم گرفته و به اندازه مناسب آن را فشار دهید. در واقع اگر نحوه استفاده از ویپ را به طور کامل بیاموزید، کمتر دچار مشکلات جانبی خواهید شد.

گاهی اوقات ممکن است نیاز به تعویض سیم پیچ باشد، در این شرایط آشنایی با لوازم جانبی ویپ و مراکز عرضه کننده این لوازم ضرورت دارد، تا محصولی با کیفیت تهیه کنید. بسته به نوع دستگاه سیم پیچ جدید را آماده کرده و در محل خود قرار بدهید.

علت دود ندادن قلیون شارژی

گاهی اوقات با بررسی دقیق و کامل دستگاه‌های ویپ متوجه می‌شویم که علت دود ندادن قلیون شارژی مشکلات سخت‌افزاری نبوده، بلکه به دلیل مشکلات نرم‌افزاری به وجود آمده است. حتی ممکن است که خرید جویس نامرغوب هم این مشکلات را به وجود بیاورد.

به همین دلیل در هنگام خرید پاد حرفه‌ای و انواع دستگاه‌های ویپ باید به مقاومت دستگاه توجه بیشتری کنید و آن را متناسب با شرایط و نیاز خود به مصرف نیکوتین، انتخاب نمایید. حتماً برای استفاده از سالت نیکوتین دستگاه‌های با مقاومت یک اهم را انتخاب کنید و برای جویس و تولید دود بیشتر انواع دستگاه‌های ویپ را در نظر بگیرید.

دود ندادن ویپ

چرا ویپ دود نمی‌دهد؟

گاهی اوقات ممکن است که دستگاه ویپ را به تازگی از بسته‌بندی خارج کرده باشید و تمام مراحل آماده‌سازی آن را هم به‌درستی طی کرده باشید، اما در هنگام کام گرفتن دستگاه ویپ دود نمی‌دهد و این سؤال که «چرا ویپ دود نمی‌دهد؟» برای شما به وجود می‌آید.

برای پیدا کردن علت دود ندادن ویپ، سه مرحله را ابتدا باید طی کنید:

  1. باتری را بررسی کنید و مطمئن شوید که باتری روشن بوده و شارژ کافی دارد.
  2. مایع را بررسی کنید و از وجود مایع در مخزن ویپ مطمئن شوید.
  3. مطمئن شوید که اتصال بین سیم پیچ شما و باتری ویپ کاملاً دقیق باشد.

اگر هیچ‌کدام از این مشکلات وجود نداشت، ممکن است پنبه داخل سیم پیچ خیلی محکم پیچیده شده باشد. در این شرایط هیچ جریان هوایی نمی‌تواند از آن عبور کند. پس برای برطرف کردن این مشکل باید به‌طور کامل سیم پیچ را عوض کرده و سیم پیچ جدید استفاده کنید. برای این منظور هم می‌توانید با کارشناسان مجموعه روکوویپ در ارتباط باشید.

این سوال ممکن است برای افرادی که از دستگاه پاد استفاده می‌کنند هم به وجود بیاید که «چرا پاد دود نمی‌دهد؟» برای این دستگاه‌ها نیز باید همین مراحل را طی کنید و در صورت بروز مشکل در سیم پیچ آن را تعویض نمایید.

علت کام ندادن پاد

افرادی که از دستگاه پاد برای ترک سیگار استفاده می‌کنند ممکن است با مشکل کام ندادن دستگاه مواجه شوند. این سؤال که «علت کام ندادن پاد چیست؟» برای آنها به وجود می‌آید. کام ندادن دستگاه پاد به این معنا است که هنگام کشیدن هیچ بخاری تولید نمی‌شود تا ویپرها بتوانند از آن کام بگیرند.

اگر از دستگاه پاد استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید دلیل کام ندادن پاد چیست و چگونه باید آن را برطرف کنید. در ادامه به چند مورد مهم که این مشکل را ایجاد می‌کنند می‌پردازیم:

  • قدرت دستگاه پاد کم است و توان گرم کردن مایع الکترونیکی برای تولید بخار را ندارد.
  • جریان هوا در دستگاه مسدود شده و بخار نمی‌تواند از کویل به دهان برسد. این مسئله می‌تواند به دلیل کثیفی کویل اتفاق بیفتد که سوراخ ورودی هوا را مسدود می‌کند یا یک مشکل اساسی در داخل دستگاه پاد است.
  • ممکن است کویل دستگاه سوخته باشد و نمی‌تواند مایع الکترونیکی را به‌درستی گرم کند که این مسئله باعث ایجاد بخار ضعیف می‌گردد.
  • زمانی که مایع الکترونیکی منقضی شده باشد، در صورت مهیا بودن تمام شرایط همچنان دستگاه پاد بخار خوبی را تولید نمی‌کند.

نکات مهم برای جلوگیری از دود ندادن ویپ

در طی این مطلب به نکات زیادی در مورد علت دود ندادن ویپ اشاره کردیم. بهتر است در صورت بروز هرگونه مشکل، قدم‌به‌قدم مطابق اطلاعات گفته‌شده در این صفحه اقدام به برطرف کردن مشکل نمایید.

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از کام ندادن پاد و ویپ را ذکر می‌کنیم:

  • با تهیه مایع الکترونیکی با کیفیت از پایین آمدن کیفیت بخار و آسیب به کویل جلوگیری می‌کنید. حتماً برای خرید جویس با کارشناسان روکوویپ در تماس باشید.
  • کویل‌های دستگاه را به‌طور منظم تعویض کنید. زیرا کویل‌های قدیمی ممکن است بخار کمتری تولید کرده و حتی باعث سوختن کلیه دستگاه شوند.
  • از دستگاه پاد و ویپ خود به‌درستی مراقبت کنید و همیشه آن را تمیز نگه دارید.
  • از وارد آمدن هرگونه ضربه به دستگاه‌های ویپینگ خودداری کنید.
  • به هیچ عنوان دستگاه‌های پاد و ویپ خود را در برابر حرارت قرار ندهید.

در صورتی که تمام مراحل عیب‌یابی را امتحان کرده‌اید، اما همچنان دستگاه پاد و ویپ دود تولید نمی‌کنند، لازم است که آن را به یک تعمیرگاه معتبر نشان بدهید. چرا که عیب‌یابی و رفع آن نیاز به متخصص دارد.

دلیل کارنکردن ویپ

سخن پایانی

امیدواریم، اگر دستگاه vape شما در حال حاضر کار نمی‌کند و کام دهی لازم را ندارد، اطلاعات بالا برای شما مفید واقع شده باشد. هر یک از این دلایل معرفی شده می‌تواند دلیلی برای کار نکردن سیگار الکترونیکی شما، آنطور که باید باشد باشد و قطعا ارزش بررسی همه جانبه آن را دارد. البته، همیشه می‌توانید برای دریافت توصیه‌های متناسب با یک فروشگاه ویپ تماس بگیرید و آن‌ها می‌توانند قبل از خرید دستگاه جدید، نگاهی به دستگاه شما بیندازند تا ببینند آیا قابل تعمیر است یا خیر. می‌توانید این مشکل را همچنین با کارشناسان روکوویپ نیز درمیان بگذارید.

سوالات متداول

آیا دود ندادن ویپ بر اثر مشکل باطری رایج است؟

یکی از مواردی که باعث از کار افتادن و کام ندادن ویپ می‌شود، مشکلات رایج باطری آن است.

آیا رطوبت نیز باعث از کار افتادن ویپ می شود؟

رطوبت تاثیر منفی مستقیمی را بر روی ویپ به همراه دارد؛ البته اگر دستگاه شما ضد آب نباشد.

چه چیزی می تواند در سریع ترین زمان ویپ شما را از کار بی اندازد؟

ضربات متعددی که به دستگاه وارد می‌شود باعث از کار افتادن و کام ندادن ویپ می‌شود.

نحوه برطرف کردن صدای تف یا غرغر در هنگام ویپینگ چگونه است؟

اولین کار تکان دادن دستگاه به سمت زمین در داخل دستمال است، تا مایع اضافی خارج شود، در ادامه بررسی کنید که مخزن بیش از حد پر نشده باشد و در نهایت  مخزن دستگاه را جدا کرده و با آب گرم شستشو دهید، پس از خشک شدن آن را در محل خود قرار بدهید. 

 

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “چرا دستگاه ویپ من کام نمی دهد؟!

  1. فاطمه گفت:

    چرا دستگاه چراغش زرد شده

    1. روکو ویپ گفت:

      سوالات فنی رو می تونید از طریق واتساپ یا تلگرام از همکاران ما بپرسید، واسه پاسخ به این سوال نیازه اطلاعات بیشتری راجع به مدل دستگاه و نحوه ی استفادتون داشته باشیم 🙏🏻

  2. علی رضا گفت:

    باسلام دستگاه ویپ من روشن مبشود حدود ۵ثانیه بعد چراغ آبی اش شروع به چشمک زده وکام نمیدهد

    1. روکو ویپ گفت:

      سلام، اگه بصورت نامنظم چشمک میزنه و همزمان کویل فعال میشه، احتمالا سنسور اتوماتیک یا دکمه ی فایر اتصال کوتاه داره و باید تعمیر بشه

  3. مهدی گفت:

    سلام دستگاه پاد لاست ویپ اورسا نانو اس دادم
    دستگاه روشن میشه اما کام نمیده و دود نداره
    لطفاً کمک کنید
    تشکر

    1. روکو ویپ گفت:

      درود بر شما
      واتساپ یا تلگرام پیام بدید، همکاران ما پشتیبانی میکنن 🙏🏼🌹

  4. یاسین گفت:

    سلام عرض ادب
    بنده داد ماد دو کویل یوول خریدم فقط بار اول که سالت ریختم کام داد اما بار دوم دیگه دود نداد و در واقع کویل کار نمیکنه. چون تو کویل دوم هم ریختم و کام داد اما با. دوم دوباره این کویل هم کام نداد. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. روکو ویپ گفت:

      سلام عرض ادب
      با این شرایط طبیعتا کویل هاتون زود سوخته. و احتمالا بخاطر کیفیت جویس یا نحوه ی استفاده ی اشتباه اتفاق افتاده. برای راهنمایی بیشتر می تونید واتساپ یا تلگرام به پشتیبانی پیام بدید

  5. بهروز منیر گفت:

    باسلام وخسته نباشید ویپ من مدتی است که کام نمی‌دهد و برای کام گرفتن باید حتما دکمه روشن و خاموش را تانگه ندارم کام نمی‌دهد لطفاً من و راهنمایی کنید. باتشکر

    1. روکو ویپ گفت:

      سلام در این موارد معمولا سنسور اتوماتیک دستگاه دچار آسیب شده و باید برای تعمیر اقدام کنید

  6. امیرحسین گفت:

    سلام پاد اورسا نانو دارم و وقتی میخوام کام بگیرم چشمک میزنه و کام نمیده
    شارژ داره جویس کامل ریختم توش هم داره درست و اندازه

    1. روکو ویپ گفت:

      سلام، به احتمال زیاد کارتریج سوخته، کارتریج پلمپ و نو نصب کنید اگر با کارتریج نو هم خطا داد ممکنه سنسور اتوماتیک آسیب دیده باشه

  7. Unknown گفت:

    سلام پاد من در آب افتاد و کاملا خیس شد و ضد آب هم نیست، الان ارور check Automizer میده ، آیا امیدی به درست شدنش هست

    1. روکو ویپ گفت:

      سلام، کویل یا کارتریج رو تعویض کنید. اگه کار نکرد احتمالا نیاز به تعمیر داره

  8. Me گفت:

    سلام پاد من در آب افتاد و کاملا خیس شد و ضد آب هم نیست، الان ارور check Automizer میده ، آیا امیدی به درست شدنش هست

  9. بنیامین گفت:

    سلام من پاد آرگوس مدل پی‌وان دارم
    زمانی که میخوام استفاده کنم چراغش روشن میشه که داره کار میکنه ولی کام نمیده اصلا

    1. روکو ویپ گفت:

      سلام، احتمالا کارتریج سوخته، کارتریج جدید نصب کنید

    2. ARTIN گفت:

      سلام من پاد تاگ بوت دارم وقتی استفاده میکنم چراغش چشمک میزنه و کام نمیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *